Ø Staré logo na značke BMW poznáme už od roku 1916. Modro bielo logo je už minulosťou a nahradí ho novým čierno bielom logom .
Vytvoriť čierno biele logo nie je nič nepochopiteľné. BMW chce rozlíšiť najluxusnejšie a najprestížnejšie a rozdeliť tak luxus od klasiky. Zatiaľ však nie je známe ktoré auta od BMW dostanú nové logo , ale podľa môjho názoru to môžu byť od radu 7 , 8 a i8 no nepravdepodobnejším uchádzačom asi bude X7 keďže patrí do kategórie luxusných a prestížnych aut.
Ø Od výroby prvého auta značky BMW sa logo nezmenilo , no práve teraz nastáva tá pravá chvíľa. Ide teda o marketingový ťah ktorý by mal upútať viac zákazníkov na kúpu ich áut od značky BMW. Či ale fanúšikovia toto logo príjmu ukáže čas , ale budú si musieť na nové logo zvyknúť.
Čo sa ale týka veľkolepej zmeny môžeme len hádať ci sa aj nové logo ujme na samotnom trhu. Možno to bude niektorým ľuďom jedno , a povedia si veď sa vozíme na aute a nie v loge a niektorý sú perfekcionisti a nebude sa im toto logo páčiť alebo sa nájdu aj nadšenci týchto aut ktoré toto logo ocenia.
Ø Niektoré značky áut svoje logo nezmenili ale iba ich inovovala. To znamená že trochu zmenili dizajn ale písmo , no iné zmeny sa v logách áut zatiaľ nezmenilo. Napríklad Renault mal malé logo , a dnes ho môžeme vidieť o trochu väčšie, alebo aj Fiat ktorý zmenil síce dizajn loga úplne, no stále vieme že sa jedná o starú dobrú značku. Kedysi mal ako logo 3 pruhy no dnes má kruh z nadpisom Fiat. Ide o to že ak aj ľudia zvyknutý na staré logo, budú vedieť že to patrí napríklad ku mercedesu.
Ešte sa na chvíľu vrátime ku BMW . BMW patrí ku najluxusnejším a najpredávanejším autám na celom svete. Ak by sme si urobili mali prieskum , zistili by sme že logo tejto značky by si všimli len malé percento ľudí a skôr by ich zaujímal celkový dizajn auta